lørdag den 1. december 2012

3 dekorationer og 1 adventskrans

 Mit bud på årets juledekorationer og en adventskrans.
I år har jeg købt dyr til dekorationerne. Jeg synes det er rigtig hyggeligt at bygge dekorationerne op om dyrene og skabe "historien" med ganske få midler.
SE med her:

Dekoration med hjorte


 Dekoration med isbjørne

Et lille skovstykke med fluesvampe

Mit bud på årets adventskrans
Lidt utraditionelt har jeg valgt brune lys med tineffekt. 
De passer fint til det lidt rå og brune skovtema, jeg har valgt til denne krans.





 Dejlig 1. december til alle jer.

Kærligst Hanne

10 kommentarer :

  1. og tak i lige måde Hanne : )
    - er specielt vild med dén med isbjørnene...
    Kh. Liv

    SvarSlet
  2. Hej Hanne.
    De er jo bare vildt flotte - som sædvanlig!
    Kærligst Anette

    SvarSlet
  3. Hatten af for dine kreative evner - super flotte :))

    SvarSlet
  4. Du er da bare vild god. De er super flotte.
    Klem Lonni

    SvarSlet
  5. hvor er du vildt god, de er super flotte.
    Jeg skal ikke vise dem til mine unger, så forlanger de bare at vi går en tur i blomsterhandleren og køber nogle der er lige så flotte!0)
    knus pia

    SvarSlet
  6. Smuk adventskrans , dekorationerne er også fine men ikke min smag :) - hvor herligt vi ikke er ens !

    Dejlig aften til dig og dine
    Marianne

    SvarSlet
    Svar
    1. - og dog - det er jo kun dyrene der forstyrre mig ;0))

      Slet
  7. Hvor er de flotte. Hvor har du dog skaffet/købt de søde dyr? Dem er jeg ret vild med.

    SvarSlet
  8. hej Hanne
    jeg hygger mig meget med at se dine dekorationer + adventskrans. :o)
    isbjørnene er sublime - intet mindre. Her sniger der også div. dyr rundt midt i dekorationerne - som du nok ved ;o) - og det er lidt sjovt at få historier ind i dekorationerne. I større eller mindre omfang ;o)
    Din adventskrans er rigtig flot. Jeg kan godt lide det rustikke look.
    Det ser ud som om der er mere basis for deko-grønt i jeres nye hus ;o) - du går heller ikke ned på materialer ;oD
    kh Mona

    SvarSlet
  9. Jeg er helt vild med de skønne dyr, som passer perfekt i de smukke dekorationer

    SvarSlet

Tak fordi du ville skrive en kommentar. Alt bliver læst og værdsat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...